Kontakt

Czekamy na twoje pytania i komentarze. wybierz temat zapytania.

Chciałbym wyrazić swoje zdanie na temat produktu american tourister

Posiadam produkt american tourister i mam pytanie (serwis)

Naprawy:

Zaleca się, abyś naprawiać produkty American Tourister w naszym Autoryzowanym Centrum Naprawy. Tylk wtedy możemy zagwarantować najwyższą jakość udługi. Choć każdy upoważniony zakład naprawy bagażu może zadbać o Twój bagaż, to tylko Autoryzowane Warsztaty American Tourister są upoważnione do naprawy gwarancyjnej. Aby zlokalizować najbliższy Punktu Naprawczego, kliknij tutaj..
Zapoznaj się z naszą sekcją naprawczą w sekcji FAQ, aby uzyskać szczegółowe instrukcje.

Aby skontaktować się z nami poprzez e-mail:

Chciałbym zamówić część zamienną

Zapoznaj się z naszą sekcją: klucze, zamki i części zamiennych w naszym FAQ.

Chciałbym skontaktować się z działem sprzedaży, aby poznać ofertę (b2b)

Aby skontaktować się z nami poprzez e-mail:

Najczęściej zadawane pytania:
P: Gdzie można znaleźć pełny katalog?
O: Proszę pobrać nasz najnowszy katalog tutaj.

Chciałbym skontaktować się z obsługą klienta w sprawie mojego zamówienia online.

Kontakt z Obsługą Klienta

Godziny pracy:
pon – pt: 10.00-17.00
Powołaj się na numer zamówienia lub numer konta, który otrzymałeś podczas składania zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania:
P: Czy mogę zamówić produkt, który nie jest oferowany w Internecie?
O: Nie, nie w tej chwili.
P: Kiedy otrzymam zamówione produkty?
O: Zaloguj się na swoje konto, aby śledzić status swojego zamówienia.
P: Jak mogę zwrócić walizkę?
O: Proszę przejść do sekcji Wysyłka i Zwroty po szczegółowe instrukcje.

American tourister polska:
Email – sklep.internetowy@samsonite.com
Tel. +48 222 953 965
pon – pt: 10.00-17.00

Chcę zgłosić problem dotyczący bezpieczeństwa produktu.

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem tego adresu pocztowego, adresu e-mail lub wypełnij poniższy formularz.

Samsonite Europe NV
Westerring 17
9700 Oudenaarde
Belgium

product.safety.europe@americantourister.com